Financiën en Verzekeringen

Horeca payroll uitbesteden

zondag, 18-10-2015  

Prokx - Horeca payrollAls horecaondernemer in het midden- en kleinbedrijf kan het lastig zijn om alle zaken zelf te regelen. Je bent een restaurant, café of hotel begonnen omdat je goed bent in het runnen van een dergelijk bedrijf, het verwelkomen van gasten en mensen het zo veel mogelijk naar de zin maken. Een ondernemer moet van alle markten thuis zijn. In sommige zaken ben je echter misschien iets minder getalenteerd of heb je minder interesse, zoals administratie. In veel beroepen en vakgebieden wordt de administratie gezien als iets dat de vakman ervan weerhoudt zijn of haar vak naar behoren uit te voeren: een domper op de passie voor het vak, zou je het bijna kunnen noemen. Daarom bestaan er bedrijven als Prokx. Zij kunnen je een deel van de administratie uit handen nemen. Prokx is namelijk werkzaam in het vakgebied van de horeca payroll, oftewel de loonlijst. Sluit je je aan bij Prokx, dan komt je personeel bij hen op de horeca payroll te staan. Je hoeft je zelf niet meer druk te maken om de administratieve en zelf de arbeidsrechtelijk aspecten en risico’s van je vak als ondernemer, cafébaas, restauranthouder of hoteleigenaar. Wanneer je personeel bij een derde partij – zoals Prokx – op de horeca payroll staat, neemt dit bedrijf met liefde en plezier de gehele personeelsadministratie over: van uitbetaling tot ziekteverzuim en van en van arbeidscontracten afsluiten tot arbeidsbemiddeling. In deze vorm van horeca payroll dienstverlening wordt de horeca payroll dienstverlener in zeer brede zin een partner van je bedrijf. Het kan zelfs zo zijn dat ze je advies geven, gebaseerd op hun jarenlange ervaring met en inzicht in de horeca payroll business. Kortom, als je met Prokx in zee gaat en je personeel op hen op de horeca payroll komt te staan heb je er een partner bij met wie je nauw samenwerkt, maar die ook in staat is geheel zelfstandig te opereren. Het belangrijkste aspect van een samenwerking met en uitbesteding aan Prokx is echter dat je zelf volledig de baas blijft in en over je eigen bedrijf. Ook al staat je personeel bij Prokx op de horeca payroll, je verliest daarom zeker niet de band met je personeel.

Autoriteit in de horeca payroll business

Prokx – voluit Prokx Payroll Professionals – werkt ook voor andere bedrijfstakken en sectoren dan de horeca. Hun horeca payroll is echter het grootste. Met vijfendertig medewerkers zijn ze met gemak de autoriteit in de markt voor de horeca payroll dienstverlening. Met hun horeca payroll optimaliseert Prokx de relatie tussen ondernemer, werknemer en zichzelf als payroll dienstverlener. Prokx’ kernwaarden zijn professioneel, pragmatisch en persoonlijk, en illustreren de werkwijze die Prokx aanhangt en implementeert. De horeca payroll is een vak op zich: het afhandelen van personeelsadministratie in de horeca brengt geheel eigen uitdagingen, problemen en oplossingen met zich mee. Denk bijvoorbeeld aan 0-urencontracten, oproepbasis, overwerk, fooi, flexibele uren, nacht- en weekendbonussen, et cetera. De horeca payroll is een vak op zich en het is een vak waar Prokx Payroll Professionals zich in heeft gespecialiseerd. Het werk dat jij als ondernemer maar half kunt doen, doen zij in de helft van de tijd. Door de horeca payroll uit te besteden, bespaar je een hoop tijd en dus geld. Tegenwoordig is het helemaal niet vreemd om in teams met specialisten te werken, in plaats van alles zelf te doen. Ook daarom is Prokx een moderne, goedkope en prettige uitkomst voor jouw horeca payroll. Laat Prokx doen wat zij het beste kunnen, dan maakt Prokx het voor jou mogelijk om zelf te doen wat jij het beste kan: je zaak runnen. Voor je werknemers zal Prokx vooral een infrastructuur zijn voor administratieve zaken, informatie, uitbetaling, et cetera. Ook al staat je personal bij Prokx op de horeca payroll, jij blijft de baas op de werkvloer en je werknemers hebben bij vragen of problemen nog steeds eerst moet jou te maken. Prokx functioneert als een soort van verlengstuk van jou als ondernemer. Dit betekent tevens dat Prokx Payroll Professionals garant staat voor een zeer nauwe samenwerking, korte communicatielijnen en situatie specifieke oplossingen voor jou, je bedrijf en je werknemers. Weet je nog niet zeker of de diensten van Prokx Payroll Professionals iets voor jou zijn? Doe dan geheel vrijblijvend de Prokx payroll scan en ontdek hoeveel je kunt besparen door over te stappen of door voor het eerst gebruik te gaan maken van een payroll dienstverlener.

Sociaal en verantwoord ondernemen

Misschien is het een hype, misschien ook niet. Voorlopig is sociaal verantwoord ondernemen in ieder geval iets om serieus te nemen. Sociaal en/of verantwoord ondernemen betekent dat een bedrijf of ondernemer in zijn of haar zaken rekening houdt met de wereld waarin hij of zij functioneert. Dit kan op allerlei gebied: sociaal, cultureel, ecologisch, et cetera. Ook Prokx Payroll Professionals heeft zich toegelegd op sociaal en verantwoord ondernemen. Volgens hen is het teken van professionaliteit het nemen van je verantwoordelijkheid. Niet alleen voor je product, je bedrijf en je personeel, maar ook voor de wereld waarin we allemaal wonen, werken, leven en hopelijk gezond en gelukkig oud worden. Prokx Payroll Professionals draagt zijn steentje bij aan een betere wereld door een deel van hun winst te doneren aan het World Food Programme, waarmee ze helpen honger en ondervoeding in de wereld terug te dringen. Roep je de hulp in van Prokx Payroll Professionals dan heb je dus meerdere redenen om beter te slapen ’s nachts.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest


Comments are closed.